מריח את ההפסד? גנץ: "אם נתניהו ינצח – אשב באופוזיציה"

איתי גדסי No Comments on מריח את ההפסד? גנץ: "אם נתניהו ינצח – אשב באופוזיציה"

לאחר שנשמעו טענות שונות מפי גורמים בציונות הדתית ובעוצמה יהודית על כך שלנתניהו יש כוונה לצרף את גנץ לממשלה, היום הוא מבהיר ואומר: "אם לנתניהו יהיו 61 אכבד את הכרעת העם ואשב באופוזיציה. בדמוקרטיה לא מחליפים את העם אלא מכבדים את הכרעתו"

בני גנץ צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ התארח היום בוועידת הארץ לדמוקרטיה, והתייחס למצב בו נתניהו ישיג 61 מנדטים וינצח את הבחירות. "אם לנתניהו יהיו 61 אכבד את הכרעת העם ואשב באופוזיציה. בדמוקרטיה לא מחליפים את העם אלא מכבדים את הכרעתו גם אם בעיני היא הרסנית. אני נשכבתי על הגדר פעם אחת למען הדמוקרטיה והביטחון ואין הצדקה לעשות את זה שוב – הפעם צריך להגן על הדמוקרטיה בקלפי" אמר.

"אני לא אתן יד לממשלה שתפגע בממלכתיות ובערכים הדמוקרטיים הבסיסיים כפי שאני תופס אותם" הוסיף גנץ. "לא אשב עם נתניהו בשום תרחיש – ואני מקווה שכל מי שטוען כך היום, יעמוד גם הוא בדיבורו. אני נשכבתי על הגדר פעם אחת למען הדמוקרטיה הישראלית, שמרתי על ביטחון ישראל, מנעתי מנתניהו להשתלט על משרד המשפטים ולקחתי לו חצי ממשלה" אמר.

"עשיתי זאת בתקופת חוסר ודאות כשלא היה ברור אם נוכל לצעוד יותר מ-50 מטר מהבית, כשהיועמ"ש עמד בפני פיטורין, כשמדינת ישראל עמדה על פי תהום. זה לא המצב היום. אין הצדקה יותר לחבירה לנתניהו בשום מחיר. הפעם צריך להגן על הדמוקרטיה אך ורק בקלפי" כך לדברי שר הביטחון.

בנושא הביטחוני אמר: "אם חלילה תהיה פה ממשלה קיצונית שתעשה מהלכים קיצוניים – השטח ידלק ויבער. האנשים הקיצוניים שבהתנהלותם ידליקו אותו עלולים להיות אלו שניצבים בחוסר ניסיון והבנה מקצועית ואסטרטגית בצומת קבלת ההחלטות. הם יהיו פעורי פה, וחסרי מעש".



0 תגובות